دکوراسیون بوتیک



دکوراسیون بوتیک زنانه

در مغازه ها و یا فروشگاهها بخشی که به عرضه ی لباسهای زنانه اختصاص میابد در برگیرنده بخش هایی برای قرار دادن انواع لباسهای زنانه مانند شال ، روسری ، مانتو و ... میباشد که گاها به طور مجزا و یا با ترکیبی خاص در کنار یکدیگر چیده میشوند و بفروش میرسند . برای یک طراحی داخلی مناسب برای این سبک از مغازه ها باید توجه داشته باشیم تا محصولات به نحوی در دکوراسیون قرار بگیرند تا از لحاظ نور و امکان دیده شدن به بهترین شکل قرار بگیرند چرا که هر چقدر امکان نمایش جزییات بیشر باشد فرصت و زمان بیشتری برای جلب رضایت خاطر بازدید کنندگان از محصولات را خواهیم داشت و حس کنجکاوی را در بازدید کنندگان ایجاد کند . همچنین باید تا حدودی در دسترس مشتریان باشند تا بتوانند از نزدیک محصولات را مشاهده کنند و به اینصورت موجبات جلب رضایت مشتری فراهم شود .

 

دکوراسیون بوتیک مردانه

طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه شاید در نگاه اول تنها جنبه زیبایی داشته باشد، اما واقعیت این است که به شدت بر جذب مشتری و افزایش فروش نقش دارد. طراحی دکور بوتیک مردانه نه تنها فضای داخلی مغازه و فروشگاه را در برمیگیرد، بلکه طراحی ویترین را نیز شامل می شود. به عبارت دیگر، طراحی ویترین بوتیک مردانه به همان اندازه مهم است که طراحی داخلی آن اهمیت دارد.

در حالت کلی برای اینکه بتوانیم نوع طراحی دکور بوتیک مردانه را کاملا حرفه ای انجام دهیم، لازم است به تمام بخش ها و جوانب کار با دقت نگاه شود. در نتیجه از ویترین گرفته تا اتاق پرو و کانتر و صندوق و حسابداری باید کاملا بر اساس اصول طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان شوند.



ویترین به نوعی شناسنامه مغازه و فروشگاه ها می باشد و جلوه ای از درون مغازه به شمار می رود. به عبارت دیگر، اگر طراحی داخلی بوتیک را کاملا حرفه ای انجام دهید، اما به ویترین توجه نداشته باشید نمی توانید مشتری را به خوبی جذب نمایید.
در طراحی ویترین ابتدا باید بتوانید سبک کلی کار و مشتریان را مشخص نمایید. اینکه شما سعی در جذب مشتریان جوان دارید یا افراد میانسال در نوع طراحی تاثیر زیادی دارد. با توجه به اینکه اغلب بزرگسالان به سمت محیط های مرتب و رسمی گرایش پیدا می کنند، در نتیجه چیدمان مانکن ها باید کاملا مرتب و رسمی بوده و از نورپردازی های تقریبا روشن باید استفاده شود.


چاپ